تیاگو سیلوا: بعضی اتفاقات باعث شد به بارسا نروم

این ملی پوش برزیلی در این تابستان مذاکراتی را برای پیوستن به باشگاه بارسلونا داشت اما در نهایت در پاری سن ژرمن ماند.

تیاگو سیلوا، مدافع پاری سن ژرمن، فاش کرد که عدم توافق در مذاکرات مانع از برآورده شدن رویای او برای حضور در بارسا شد.

این ملی پوش برزیلی در این تابستان مذاکراتی را برای پیوستن به باشگاه بارسلونا داشت اما در نهایت در پاری سن ژرمن ماند.

او به خبرنگاران گفت:" متاسفانه اتفاقاتی رخ داد که موجب شد من مذاکرات برای رفتن به بارسا را ادامه ندهم.

این برای من و خانواده ام بد بود. رویای من بود که روزی پیراهن بارسا را بپوشم اما این اتفاق رخ نداد.

از زمانی که تصمیم گرفته شد در پی اس جی بمانم، تمام تلاشم را برای این تیم انجام دادم و خوشحالم که به تیم کمک می کنم."

تیاگو سیلوا همچنین باشگاه بارسلونا را به خاطر رفتاری که با اریک آبیدال داشت مورد انتقاد قرار داد و گفت:" در مورد من، درخواست هایی که داشتم، برآورده نشد. من شرایط آبیدال را دیدم و آن را دوست نداشتم. آنها با او درست رفتار نکردند. آنها روی قول شان نبودند.

در مورد من، بحث فقط در مورد مسائل ورزشی بود اما در مورد آبیدال، آنها به او کمک نکردند."